Zbunjujući rezultati novog istraživanja pokazuju da je za zdravlje bebe opasno ako je prvih šest mjeseci samo dojite. Ovaj zaključak u suprotnosti je sa starijom preporukom WHO-a i uvjerenjem mnogih majki.
Naučnici s londonskog Instituta za zdravlje djece tvrde da isključivo dojenje u prvih šest mjeseci povećava opasnost od anemija i alergija te celijakije. Time su poljuljali preporuku Svjetske zdravstvene organizacije o isključivom dojenju do šestog mjeseca djetetova života.
Britanski istraživači preporučuju da se djeci daje i druga hrana već nakon četiri mjeseca jer samim dojenjem djeca ne mogu zadovoljiti energetske potrebe. Osim toga, tvrde, na taj se način povećava opasnost od anemija i alergije te celijakije, a imaju problema s uvođenjem druge vrste hrane na jelovnik, posebno one jačeg okusa.
Mary Fewtrell, iz istraživačkog centra za prehranu djece University Collega u Londonu, tvrdi da bi se djeca trebala isključivo dojiti samo četiri mjeseca, a potom treba uvoditi drugu hranu.
Istraživanja navodno pokazuju da je kod isključivo dojene djece zabilježeno više anemija koja se može povezati s kasnijim mentalnim, psihosocijalnim i motoričkim ispadima.










