Voće i povrće smanjuje rizik od karcinoma usne šupljine
Karcinom usne šupljine je sedmi po redu najčešći oblik karcinoma.

Novija istraživanja su promatrala utjecaj konzumiranja voća i povrća na rizik od njegovog pojavljivanja, ali rezultati su kontroverzni., pa je provedena meta-analiza dosadašnje literature, tj. 16 najkvalitetnije provedenih studija.

Rezultati analize objavljeni u časopisu American Journal of Clinical Nutrition pokazuje da svako dodatno serviranje voća ili povrća smanjuje rizik od karcinoma usne šupljine za 50%!

Add comment


Security code
Refresh